Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. április 1., kedd

Tojássalátás szendvics rozsos-tönkölyös kovászos házi kenyérben




Igazából fehér kenyeres vagyok, de vannak ételek, szendvicskrémek, saláták, amelyekhez egy házi, kovászos, teljes kiőrlésű, rozsos – tönkölyös kenyér az igazi!

Ilyen ez az egyszerű, de annál nagyszerűbb tojássalátás szendvics … J

A tojássaláta így készült:


Ez a nagyszerű, kovászolt kovásszal/kovászos öregtésztával készült kenyér pedig így:

Teljes kiőrlésű rozsos-tönkölyös cipó kovászolt rozskovásszal


Még langyos volt a kenyér, amikor megvágtam. Annyi tojássalátát kanalaztam rá, amennyit elbírt. Befedtem a karéj másik felével és „betoltam” a gigantikus szendvicsemet, mely nem csak méretében, hanem ízében is gigantikusra sikeredet! J


Jó étvágyat kívánok! 




1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails