Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2013. november 6., szerda

Sonkás szendvicskrém – kovászos házi kenyeremmel





A házilag készített szendvicskrémek szerintem nem igényelnek túlzott időráfordítást. Duplán nyerünk vele, hiszen tudjuk pontosan, hogy mi került bele és sokkal ízletesebb, hiszen friss, minőségi alapanyagok kerülnek bele.
Akkor készítek többfélét is, amikor kenyeret vagy péksüteményt sütök, de ez értelemszerű. Az aszalt paradicsomkrémet már bemutattam ebből az eresztésből, mely békebeli kovászos fehér kenyeremet kísérte.



Kovász és kenyér, élesztőmentesen. 1000. bejegyzésem



A sonkás szendvicskrém sem bonyolultabb, mint az aszalt paradicsomkrém, mondhatom rendkívül finomra is sikerült.

Hozzávalók 20 dkg szendvicskrémhez:

15 dkg főtt sonka
1 keményre főzött tojás
2 evőkanál finomra vágott édes olasz hagyma
2 evőkanál mascarpone
1 evőkanál mustár (most French’s classic)
1 evőkanál összevágott snidling
Maldon só
frissen őrölt színes bors


Minden hozzávalót keverőtálba raktam és rusztikusra turmixoltam. Fogyasztás előtt behűtöttem 2 órára, hogy összeérjenek az ízek. 


Egyszerű, friss, finom és egészséges!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails