Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2013. november 29., péntek

Karcsúsító lazac falatok – hétköznapra, ünnepnapra







Pofonegyszerű recept, nagyszerű, színes és egészséges alapanyagokból akár diétázók számára is!
Jó példa arra, hogy szénhidrátszegényen is lehet ínyenc módra étkezni. Ez esetben az ízek telítenek, néhány falat kapros mascarpone- krémmel töltött, főtt tojás-uborka ágyra ültetett füstölt lazacringli nagyszerű és könnyű vacsorafogás.

Kapros-mascarpone krém:

Finomra vágott édes olasz hagymát és kaprot kevertem el csipet sóval a natúr mascarponéban.

Töltött-füstölt lazacringli:

A füstölt lazacszeleteket 30 mm széles csíkokra vágtam és gyűrűt formáztam belőle, majd megtöltöttem a kapros mascarpone krémmel.
Kígyóuborkát és keményre főzött tojást sréhen szeleteltem, majd kicsit eltolva egymásra fektettem és ráültettem egy-egy lazacringlit.


Vékonyra szelt negyed citromcikkel és kaporrügyekkel díszítettem. Csodás – ízletes, színes és könnyű – vacsora volt. Az ünnepi előételtálról sem hiányozhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails