Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. március 27., csütörtök

Medvehagymás tojássaláta - házi gyökérkenyér válogatással




Frissítő fogás bármilyen alkalomra. Krémes, ropogós, selymes és rendkívül ízletes is egyben.

Ízlés kérdése, hogyan állítjuk össze, nekem most medvehagymával és ropogós, házi csemegeuborkával „jött be”. Természetesen házi majonéz krémesíti és saját, gyökérkenyér válogatásommal tálaltam. J


Kovászos svájci gyökérkenyér (Pain Paillasse)- kovászolt kovásszal



Hozzávalók 1 adaghoz:

4 keményre főzött tojás kockára vágva
2 evőkanál házi majonéz
1 teáskanál dijoni mustár
1 evőkanál durvára vágott medvehagyma
1 evőkanál finomra vágott édes hagyma
4 csemegeuborka kockára vágva

Himalája só, frissen őrölt bors


Összekevertem a hozzávalókat és behűtöttem tálalás előtt. 
Készítettem vele szendvicset is, hamarosan ezt is bemutatom! J



1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails