Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2015. február 7., szombat

Jack Daniel’s szezámos csirkefalatok – TGI Friday’s menü



A gyerekek kedvence a TGI Friday’s étteremben, gondoltam itthon is elkészítem. Kicsit utána olvastam az elkészítésének, utána a magam szájíze szerint készítettem el.

Az étel lelke a Jack Daniel’s BBQ szósz, én mégis azt mondom, ha éppen nincs kéznél egy üveggel, akkor valamilyen jó minőségű, vagy házi készítésű BBQ szósszal simán kiválthatjuk. 



Én tartok itthon az eredetiből, úgyhogy ez esetben nem készítettem BBQ szószt, de azért linkelem a házi készítésű BBQ szószom receptjét, ha valaki inkább ezzel készítené.


Rém egyszerű az étel elkészítése.

Hozzávalók 2 adaghoz:

30 dkg csirkemell filé
liszt, tojás, házi morzsa, szezámmag a panírozáshoz
frissen őrölt Himalája só és cayenne paprika a fűszerezéshez
1,5 dl Jack Daniel’s szósz az „áztatáshoz” és a tálaláshoz
2 teáskanál szezámmag a tálaláshoz
tépett jégsaláta gyalult vöröskáposztával keverve a tálaláshoz

30 dkg az 2 fél csirkemell, melyet klopfolás nélkül kis dundi falatkákra vágjunk fel. Fűszerezzük sóval és cayenne paprikával.
A morzsát keverjük el szezámmaggal és liszt, tojás, szezámos morzsa sorrendben bundázzuk.
Forró olajban süssük ki, szedjük papírtörlőre.

Egy serpenyőben melegítsük fel a szószt, de csak közepes hőfokon, hogy oda ne kozmáljon. Forgassuk meg benne a panírozott csirkefalatokat, hogy alaposan átitatódjanak a szósszal.



Az előkészített salátaágyra szedjük át, szórjuk meg szezámmaggal, a maradék szószt kis tálkába csorgassuk át és cheddar sajtos krumplipürével tálaljuk! J


Én nem kóstoltam, mert most tiltó listán vannak a hasonló ételek, de az igazság az, hogy nem is jutott volna, mert egy szusszra felfalták! J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails