Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. május 15., vasárnap

Variációk egy témára: pisztrángtatár rozscipóban







A szilvásváradi kályhában sült pisztrángból kis eltéréssel kétféle haltatárt készítettem.
Az egyik verziót a Haltatár kályhában sült szilvásváradi pisztrángból tokaji borecettel furmintból I. , a másikat a Pisztrángtatár egy picit másképpen bejegyzésemben tettem közzé. Az utóbbiból készítettem néhány falatkát, és ezt a szendvicset.


A lányom volt a haszonélvezője, a komplett ebéddel felérő a szendvicsnek. A zsömlét nem én sütöttem, a Cortesiben vettem: rusztikus, ropogós, fekete rozslisztből készült óriászsömle. Vagy kis cipó? Mindegy. Szép is lett a szendvics és finom is. Retekcsírával, rukkolával, hónapos retekkel gazdagítottam, színesítettem.


A kályhában sült füstölt pisztráng előkészítéséről (fázisfotókkal) itt írtam:







3 megjegyzés:

  1. Szívesen lettem volna én is haszonélvező!:-)Nagyon, nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
  2. Mmmmmm... és ha még a friss zsömlét előtte 220 fokos sütőben icipicit újrapirítod, csak annyira, hogy a közepe jó meleg legyen... Mmmm...

    VálaszTörlés
  3. Hobbiszakács: Igen...van a kombi mikrómban "quick" üzemmód, itt szoktam átpirítani a pésütiket, mert úgy a legfinomabbak! :) Ez a kompozícó is a Magyar Konyhának készült, reggel frissen vettem a kis cipót a nagy műhöz. Még meleg volt...:))

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails