Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. szeptember 18., kedd

Harapnivaló: fügés- császárszalonnás zsömle brie- vel





Szeretem a maradékok hasznosításából készült egyszerű ínyencségeket.
Persze lehet azt gondolni, hogy drága, kurrens alapanyagokból nem nagy kunszt ínyencségeket előállítani, én erre rácáfolnék.

Egy szendvicshez 1 db császárzsömlét, egy fél gyufás skatulyányi darabka alaposan érett brie maradékot, 1 db fügét (100 Ft-ért vettem darabját és ez volt az utolsó:) és úgy 6 vékony csík főtt császárszalonnát használtam fel. Egy szalámis, trappista sajtos melegszendvics sem került volna kevesebbe. A szalámi drágább, mint a császárszalonna és a füge, trappistából pedig egy vagonnyi kell ahhoz, hogy befedjen egy szendvicset.
Ezt csak azért összegzem, hogyha bárki azt hinné, hogy én többet költök a bevásárlásnál, mint egy átlagos háziasszony, akkor téved. Sőt.
Ha valakinek ez valóban fontos, akkor rá tud akadni jó áron jó alapanyagokhoz, ráadásul ezekből nagyságrendekkel kevesebb felhasználása szükséges egy jó étel elkészítéséhez.

A szendvics egyszerű. A hozzávalókat már föntebb felsoroltam.

Sréhen megraktam a megskalpolt császárzsömlét a hozzávalókkal, addig grilleztem, míg a sajt megfolyt.





Befedtem a tetejével és megettem.Csodás tízórai volt.



A szendvics vagy melegszendvics kulcsszavakra rákeresve több, hasonlóan ínycsiklandó szendviccsel is szolgálok az oldalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails