Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. október 30., csütörtök

Szendvics kanapé sült kacsamájjal és más finomságokkal




Imádom a szendvicseket. Annyi szendvics recept van az oldalon, hogy le sem tagadhatnám.

A legegyszerűbb szendvics is lehet „királynői”, ha kiváló alapanyagokból készül, de időnként készítek egy-egy exkluzív szendvicset, aminek nem „csak” a jó alapanyagokkal adom meg a módját. Ez a kacsamájas kanapé szendvics mindenképpen ilyen.

Magvas mediterrán kenyér az alapja, erről nem lesz recept, hanem hamarosan kapható lesz a Deli – Nemzetközi étel butikban. J

Először vajban karamellizált lila sonkahagymát készítettem. A hagymát közepesen vékonyan felkarikáztam és vajban addig sütöttem, amíg elveszítette a nyersségét, édes és „krémes” lett, de még szépen megtartotta a formáját. Melegen tartottam.

Közben ropogós bacon csíkokat sütöttem, így:


Megsütöttem a kacsamájat, és amíg a sütőben tartózkodott, addig bő vajon fürjtükörtojást sütöttem:

Hogyan süssünk jó hízott kacsamájat (libamájat) – házilag, egyszerűen


Már csak össze kellett állítanom a szendvicset:

A karéj magvas kenyérre karamellizált hagymát halmoztam.
Ráfektettem a sült kacsamájat.
Kereszt irányban elhelyeztem rajta a ropogós bacont.
Megkoronáztam fürjtükörtojással.


Két személyre tálaltam J



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails