Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. június 25., szombat

Biciklitúra Erdőspusztára véletlenül jött lagzival

Tavasztól őszig gyakran biciklizünk. Egészen szép távokat is megteszünk, 20-50 km-es rögtönzött túrákat, akár egy héten többször is. A rutintáv olyan 25 km, a férjem felvetésére bicikliztünk el ekkor Erdőspusztáig. Ez olyan 30-35 km-es táv a házunktól, még nem látogattunk el az itt nem olyan régen megnyílt Erdőspuszta Club Hotelbe. Úgyhogy ez volt most a cél.

Amikor megérkeztünk csupa kellemes benyomás ért minket: a nyugodt, hűs, erdei környezet nagyon jól esett a nagy melegben, a hely visszafogott és természetes eleganciát sugárzott.

Nem terveztünk étkezést, azért egy pizza csak becsúszott, mert a kisfiam megéhezett. Az étlap is kellemesnek tűnt, főleg hagyományosan magyar és spanyol ételeket kínálnak és pizzát, amit várakozással rendeltünk meg az éhes fiatalembernek.

Én is megkóstoltam, már az első falatnál egyértelmű volt például, hogy házikolbásszal készült. Akkor még nem kerekeztünk körbe a clubban, de kiderült, hogy takaros gazdaság is tartozik a létesítményhez.

Tulajdonképpen az Arbó tanyához illesztették az új komplexumot, a gazdaságban tyúkot, kacsát, libát, mangalicát és még szürkemarhát is tartanak. Az étterembe az innen kikerülő friss tojás és baromfi kerül, a mangalicát a közeli kisebb húsfeldolgozóban hagyományos eljárással dolgozzák fel és így kerül vissza.

Amikor a frissítőkön, a fagyin és a kisfiam a pizzán túljutott, akkor körbekerekeztünk a hatalmas parkban. Kellemes meglepetésként ért minket, hogy éppen lagzira készültek. Nem is akármilyenre. A helyben felállított kápolnában került sor a menyegzőre, mire mindehol körbenéztünk már jött is a násznép.

Egyik ámulatból estünk a másikba. Azóta többször is kibicikliztünk ide, ekkor már ebédet is beterveztünk. Jól vizsgázott a konyha és az árak sem veszélyesek.

Annak, aki errefelé ellátogat, csak ajánlani tudom. Nyugodt erdei környezetben helyenként kifejezetten mediterrán hangulat és valódi magyar alapanyagokból tisztességes konyha várja az idelátogatókat. Szívesen számolok be hasonló élményekről, mert ez a hely is megérdemli, szerintem.

1. Nagyon szép helyen voltatok!
    Végre nem a tűzhely mellett vagy egész nap, most téged szolgálnak ki. Jó feltöltődést kívánok !