Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. június 28., kedd

Színes uzsonnafalatok pisztrángtatárból






Sajnos ez a sorozat utolsó része. Igyekeztem minél többet bemutatni a kályhában sült füstölt pisztrángról és felhasználásáról.
Kétféle haltatárt készítettem belőle, az egyiket a Haltatár kályhában sült szilvásváradi pisztrángból tokaji borecettel furmintból I. , a másikat a Pisztrángtatár egy picit másképpen bejegyzésemben mutattam be. A kályhában sült füstölt pisztrángról és előkészítéséről a A kályhában sült füstölt pisztrángról és előkészítéséről bejegyzésemben írtam.
A pisztrángtatárból készítettem rozscipóban szendvicset is, most színes, ízletes falatkákat, snackeket mutatok be, melyeket csak úgy, ripsz-ropsz raktam össze. Retekcsíra, snidling, piros húsú paprika, hónapos retek, füstölt fürjtojás felhasználásával. A falatkákhoz teljes kiőrlésű mini bagetteket használtam.
Szívből ajánlom azt a különleges alapanyagot mindenki figyelmébe, mely sajnos egyenlőre, csak Szilvásváradon, hétvégénként szerezhető be, vagy házilag készíthető.


2 megjegyzés:

  1. Gyonyoruek a falatkak!
    A fustolt tojasnak pedig utananezek!
    Koszonom az otletet, mert eddig sohasem gondoltam az uzletben ilyet keresni.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails