Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2013. október 21., hétfő

Dupla sajtos - szalámis pizza friss bazsalikommal





Már olyan régen készültem rá, hogy sütök egy dupla sajtos, szalámis pizzát friss bazsalikommal.

Valahogyan mindig a „szokásos” pizzák állnak a kezemre: az érlelt sonkás rukolával és parmezánnal vagy Manchego-val, a sonkás-kukoricás kölyök pizza és az extra magyarosak.
Végre, valahára időben beugrott ez a formáció, utólag bevallom, nem is egy készült belőle, annyira finom. Úgyhogy szívből ajánlom kipróbálásra.

A pizza tészta alapreceptem szerint készült:

Bevált pizza tészta alaprecept


A pizza szósz most a paradicsomos szendvicskrém receptem szerint készült:



Az előkészített pizza tésztát megkentem a pizza szósszal, annyi mozzarellát tettem rá, hogy szinte, teljesen befedje az alapot majd megszórtam összetépkedett friss bazsalikom levelekkel és morzsolt oregánóval. Annyi paprikás szalámit tettem rá, hogy szinte teljesen befedje és betoltam a 240 C fokra előmelegített sütőbe, a sütő aljába. 12 percig sütöttem.




Hihetetlenül finom a sok-sok mozzarella, ahogyan olvadtan a szalámi szaftjával keveredik, a sült szalámi pedig megkoronázza az íz élményt. A sajtba simuló friss bazsalikom pedig pont az i-re.

Csak ajánlani tudom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails