Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2013. október 22., kedd

Flekken, fajita csirkemell, borjúnyárs, színes zöldségnyárs, csemegekukorica vaslapon grillezve









Nagyszerű grillvacsora volt. Az ízek és a színek igazi kavalkádja. Még nem késő, a hétvégén érdemes kihasználni a kellemes időt egy késő őszi grillezéshez.

Semmiből nem készítettem sokat, sokkal inkább a sokféleség és sokszínűség vezérelt: borjú, csirke, sertéstarja, szalonna, zöldségek és édes-roppanós csemegekukorica.

A flekkent a szokásos vaslapos grillezéshez használt páccal készítettem:


A mexikói csirkemellet a fajita csirke receptem szerint fűszereztem:

Csirke fajitas házilag – az egyik legfinomabb Tex-Mex!


A borjústefániából, melyből a bográcsban készült borjúpörköltet is készítettem a legkiválóbb falatokat sóval és borssal fűszereztem és zöldségekkel nyársra húztam.

Apró szemű agria krumplit héjában megfőztem, még forrón meghámoztam, baconba tekertem és nyársra húztam.

Piros kápia paprika szeleteket, csiperkét, olasz édes hagyma cikkeket, koktélparadicsomot és vékony szalonna szeleteket is nyársra húztam.

A csemegekukorica két végét visszavágtam és bedörzsöltem vajjal.


Még sütés előtt mindent megspricceltem olívaolajjal és forró vaslapon megsütöttem. 






Szeretem az ilyen „mindent bele” grill partikat. Remélem ihletet adtam ahhoz, hogy kihasználjuk a hétvégét egy ilyen nagyszerű grillvacsorára!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails