Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. augusztus 26., kedd

Grillgombában mangalica szalonnával sült tükörtojás






Lehet reggeli, ebéd vagy vacsora, mindenképpen tökéletes választás, igazi ízorgia 30 perc alatt! J

A són és borson kívül mindösszesen 3 hozzávalóból áll, melynek fénypontja a hagyományos eljárással készült mangalicaszalonna, melyet én vékonyra szelve magában is képes vagyok megenni … J


Most a frissen őrölt Himalája sóval és borssal fűszerezett grillgombát (óriás csiperke, olyan portobello féle) béleltem ki vele, majd ütöttem bele egy-egy friss tanyasi tojást.



190 C fokra előmelegített sütőbe toltam 20 percre, ekkor még folyós a sárgája. Aki keményebben szereti, az süsse még 5 percig, de én mondom csak kárára fog válni …
Jó étvágyat kívánok! J


Köszönet a debreceni piacon kapható elsőrangú mangalica húskészítményekért, mindig a legfrissebb és legfinomabb mangalicaszalonnát kapom tőlük! Igaz, 2300 Ft a szalonna kilója, de minden cseppje kincset ér! J



1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails