Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2013. november 30., szombat

Lazac saláta egy kicsit másképp - karcsúsítás élvezettel!





Látszik, hogy több színes és ízletes receptet is bemutattam mostanában füstölt lazacból. A Metroban kiváló ír lazac kapható, én meg rákaptam. J


Önmagában nem tűnik diétásnak a füstölt lazac, pedig az. Kis mennyiségben is kiválóan laktat, és szénhidrátszegény környezetben is kiválóan tálalható. Nagyszerű példa rá ez a lazacsaláta egy kicsit másképp.

Hozzávalók 2 adaghoz:

4 vékony szelet füstölt lazac
2 keményre főzött tanyasi tojás cikkekre vágva
két marék rukola
néhány vastagabb szelet uborka csíkokra vágva
2 vékony citrom karika negyed cikkekre vágva

Tipp: ízlés szerint néhány kapribogyóval és néhány karika zöldhagymával kiegészíthető.

A lazac szeletek kétharmadából kapros mascarpone krémmel töltött lazacringlit készítettem, a többi lazacot felcsíkoztam, majd a többi hozzávalóval együtt elrendeztem salátás tányéron. 
Azonnal tálaltam és villámgyorsan be is faltam! J




3 megjegyzés:

  1. Mintha dézsából öntenéd - Déjà vu :-P
    Lazacözön :-) De jó ! Megyek is enni… ha nem is halat :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szívesen megkínállak! :)

      Törlés
    2. Már nyitom is az ablakot a fénypostához - csak siess,mert kint cidridő van :-)))

      Törlés

Related Posts with Thumbnails