Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. március 23., szerda

Színes rántottával töltött gombafejek kétféle sajttal






Mostanában sok színes, ízletes, "ripsz-ropsz" ételt készítettem vacsorára, uzsonnára. Kevés időm volt, valamint mindig abból gazdálkodtam, amit éppen kiszúrtam a hűtőben.
Még volt néhány portobellom, úgy döntöttem, hogy nem a szokásos sajtos, sonkás vagy juhtúrós töltelékkel töltöm meg, hanem színes rántottával.
Kevés olívaolajon apróra vágott lilahagymát, zöld és piros húsú paprikát enyhén átsütöttem, egy evőkanál petrezselyemzölddel, egy tojással és kockára vágott mozzarellával kevertem el. Ekkor már le is vettem a serpenyőt a tűzről, hogy a serpenyő hőjétől csak krémes legyen. Megtöltöttem a sózott, borsozott gombafejeket és kockára vágott ementáli sajttal raktam meg. Vaj szeleteket raktam a tetejére és betettem grill programon a sütőbe. Addig sütöttem csak, amíg megolvadt a sajt a tetején, nem akartam, hogy a rántotta megkeményedjen.
Nagyon finom lett, semmilyen kenyérfélét vagy köretet nem igényelt, a sokféle zöldség és a gomba volt a társa a krémes tojásnak és a finom olvadt sajtoknak.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails