Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. január 18., szombat

10 legjobb angol muffin (English muffin) szendvics – alapreceptekkel


Körülbelül 20 éve kerültem kapcsolatba az angol muffin amerikai változatával. Kicsit később, úgy 10 éve jöttem rá Londonban, hogy ez egy tradicionális angol fogás, amit nem méltatlanul tettek magukévá a tengerentúlon. Azóta függő a család, legyen karácsony, hétvége, hétköznap, időről időre terítékre kerül nálunk. Egyre színesebb és ízletesebb változatban.

Amikor el kezdtem kutatni a forrását, magyar nyelven nem találtam. Mióta készítem és hirdetem, számtalan helyen látom készülni. Boldoggá tesz, hogy úttörő lehetek ebben a témában is, a svájci gyökérkenyér (Pain Paillasse) jól bevált pizza tésztám, kovászos kenyér technológiám és néhány további népszerű törekvésem mellett.
Különösen szeretem azokat az ételeket, melyek nagyjából kifogyhatatlan variációban készíthetőek el. Az angol muffin szendvicsek pedig teljes mértékben ilyenek! Csak a fantázia szabhat határt ...

Csokorba szedtem kedvenc angol muffin szendvicseinket, jó étvágyat kívánok hozzájuk! J




Angol muffin










Route 66 English muffin és tökéletes sült bacon





Eggs Benedict – sous vide





Angol muffin szendvics: tojásos- baconos Mcmuffin házilag





Angol muffin szendvics – angol reggeli, amerikai módra





Angol muffin reggelire: pármai sonkával és mozzarellával, gombás omlettel és baconnal





Kiadós reggeli kukoricás angol muffinban





Karácsonykor is angol reggeli: angol muffin "torony" sült paradicsommal





Angol reggeli másképp: hagyományos angol muffin "torony" sült tojással, baconnel, sajttal





Angol muffin (reggeli zsömle) - a legjobb






English muffin (reggeli zsemle) alaprecept – egyszerű, nagyszerű






Teljes kiőrlésű angol muffin (reggeli zsemle)


1 megjegyzés:

  1. A kétszersült tojáshoz a 8cm-es formát mivel tudnám helyettesíteni? Nagyon szeretném megcsinálni a saját kis "mc reggelimet" :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails