Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. július 5., csütörtök

Bemutatkozó és néhány ínycsiklandó, mégis egyszerű receptem a Vidék íze júliusi számában


Nem szaporítom róla a szót, nagyon örültem a felkérésnek.

Nagyszerűen telt a beszélgetés és a fotózás, bár éppen eléggé zajos és elfoglalt napjaimat éltem, így kicsit „nyűttebb” voltam a szokásosnál …

A menün ez természetesen nem látszott meg, új és már bevált receptekkel készültem:

Békebeli kovászos kenyerem
Mediterrán tepertőkrém
Rusztikus kolbászkrém
Mascarponés szárított paradicsomkrém
Aioli
Mentás-mézes-citromos limonádé

Már megkaptam a tiszteletpéldányokat, mondhatom, nem csak az én jól sikerült receptjeimet mutatja be a Vidék íze júliusi száma, úgyhogy, szerintem mindenképpen érdemes a bepillantásra.

Természetesen később közzéteszem a blogon is a recepteket, ahogyan elnézem az időbeosztásomat, lehet, hogy ez szeptemberben lesz. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails