Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. január 31., péntek

BLT cajun grill csirkemell saláta fürjtojással




Amíg a család tömi a BLT szendvicseket, azt lehetne gondolni, hogy én rommá szenvedem magam a diétám miatt, ugyanis egyelőre még nem engedek be túl sok szénhidrátot az életembe.
Akkor viszont, ha csak úgy rápillantunk erre a grillezett csirkemellel készült salátára, sajnálatra semmi ok. Egy kívülállót inkább sarkall irigységre, mint szánakozásra, szerintem. J

A látszat nem csal, királynői salátát raktam össze. Mivelhogy több érzékszervünkkel is étkezünk egyszerre, határozottan mondhatom, hogy a fülemen kívül mindegyiket megmozgatta! J

A recept egyszerű, szinte mindent úgy készítettem elő, mint a BLT grillezett cajun csirkemellel készült szendvicsek esetében:


A római salátaágyra szilva koktélparadicsomot, félbevágott keményre főzött fürjtojást rendeztem, és megkoronáztam a grillezett cajun csirkemellel, szelet vörös cheddar sajttal és tökéletes, ropogós baconnel.
Ugyanúgy mézes mustáros szósz dukált mellé.


Igyekszem olyan ételeket készíteni a családnak, melyet magamnak kenyér, péksütemény, rizs és krumpli nélkül is fel tudok tálalni, így nem válok el teljes mértékben a közös ételektől és kevesebb idő és energiaráfordítással meg tudok felelni a saját elhatározásomnak étkezésemben. J


1 megjegyzés:

  1. Magam is jártam az USA-ban, persze régebben, kóstoltam is sok mindent, de ilyen guszta pékárút semmiféle kajához nem adtak! Azok bizony sápatag kis akármik voltak! Csudi a rovatod, lelkesen olvasom!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails