Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. november 18., vasárnap

Tepsis kölyök pizza




Az egyszemélyes pizzákat a 30 centiméteres átmérőjű pizza formában sütöm. Mondhatni, hogy mindenkinek külön-külön, személyre szabottan a családban.
Most vendégül láttuk a kisfiam barátait is hétvégére, így a gyereksereg tepsis pizzát kapott ebédre. Szerencsére meg tudtak egyezni a feltétekben, így nem kellett megosztanom a pizzát e tekintetben.
A kívánság pizzára sajt, sonka, morzsolt csemegekukorica és bacon került, amolyan igazi kölyök pizza kerekedett belőle.

A pizza tészta az alapreceptem szerint készült:

Bevált pizza tészta alaprecept



A pizza szósz pedig az új paradicsomszósz receptem szerint:

Pizza szósz – paradicsomos szendvicskrém - házilag



A tepsit megspricceltem olívaolajjal és megszórtam enyhén kukoricaliszttel. Jobban szeretem a tepsiben lekerekíteni a széleket, nem tapasztom ki szinte soha a sarkokban. Valahogyan nekem így jobban tetszik. Megkentem paradicsomszósszal, majd lefektettem a mozzarella szeleteket. Megszórtam csemegekukoricával és leraktam rá a most nagyobb, négyzet alakúra vágott főtt grill sonkát. Megszórtam néhány csipet morzsolt oregánóval, majd kisebb kockára vágott bacon darabokat helyeztem el rajta.
240 C fokra előmelegített sütőben legalsó bordamagasságon 16 percig sült a tepsis pizza. 




Éppen három gyermeknek volt elégséges egy tepsivel. Az utolsó szálig befalták. :)

Korábbi pizza receptjeimet itt gyűjtöm. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails