Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. június 6., hétfő

Újra itt vagyok!


Tőlem teljesen szokatlan módon, több mint egy hete nem jelentkeztem új poszttal. Több oka is volt ennek.
Kezdem a kevésbé jóval, történt ugyanis, hogy betelt a tárhelyem képek feltöltésére, így bővítenem kellett. Ekkor viszont történt egy technikai malőr, aminek köszönhetően nem enged be a rendszer automatikusan a gmail-es profilomba, ennek köszönhetően pl. nem tudok egyes oldalakra kommentet írni. Így - sokadik próbálkozás ellenére sem – nem sikerült megköszönnöm két nagyon kedves bloggertársamnak, hogy újabb díjjal kedveskedtek nekem, újabb „játékba” hívtak. Még mindig nem állt helyre a rend, de most újra próbálkozom a megoldással.

Közben eleget tettem kedves kötelességemnek, részt vettem az Extenda – Egy csipetnyi Andalúzia szervezésében egy andalúz főzőkurzuson, melyet az általuk kiírt receptverseny nyereményeként „vehettem át”.
Nagyon kellemes körülmények között, nagyszerű hangulatban és társaságban telt a főzőkurzus, hét andalúz ételt készítettünk el közösen, Martin Goldman andalúz mesterszakács vezényletével.

Ezt követően pedig egy cikken dolgoztam az elmúlt héten, melyhez külső helyszínekre is el kellett látogatnom, illetve a témához kapcsolódóan össze állítottam három receptet, melyet lefőztem és fotózásra is került. Ma éjszaka végeztem nagyjából a feladattal és elhatároztam, hogy azonnal bejelentkezem, hogy még élek! :)

Közben főztem itthon is ezt-azt, igyekeztem fotózgatni is az ételeket, úgyhogy igyekszem mielőbb feltölteni őket, hogy közzétehessem.
Köszönöm, hogy „távollétemben” is olvastátok az oldalamat, szívből köszönöm, hogy többen hiányoltatok is, ez nagyon, de nagyon jól esett.
Úgyhogy igyekszem kideríteni, hogy a gmail kapcsán felmerült problémát hogyan lehetne orvosolni, hogy újra vissza tudjak kerülni a gasztroblogok vérkeringésébe.
Bízom abban, hogy ma már egy új poszttal is jelentkezem, indulok is szerkeszteni! :)

9 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy újra itt vagy, várom az andalúz főzőversenyről és az egyebekről is a beszámolókat:)))

    VálaszTörlés
  2. Hiányoltalak, és sejtettem azt, hogy kizártad magad, és valahol éppen azért küzdesz, hogy visszagyere :-)

    VálaszTörlés
  3. De jóóóóóó, hogy jöttél!Kíváncsian várom én is a beszámolókat!:-)

    VálaszTörlés
  4. Üdv újra. Betelik.....óóó jaja

    VálaszTörlés
  5. Örülök hogy megjelentél újra, gratulálok hogy résztvehettél azon a rendezvényen ügyes vagy.Akkor hajrá jöhetnek a különleges ízek tömkelege! Hajrá!!

    VálaszTörlés
  6. Üdvözöllek, dicső Padavan ! :-)

    Csakhogy backinbusiness!

    Remélhetőleg most kissé folyamatosabban - kivévén, ha nyaralni távoznál körünkből.

    VálaszTörlés
  7. ... jujjj!, de örülök!... hiányoztál!... már azt hihettem, hogy -kamandulinak állva- zárdába vonultál!... :))

    VálaszTörlés
  8. ...már haramdjára próbálok kommentet írni a saját posztomhoz, de nem engedi ... ezt nem hiszem el! :(((

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails