Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2013. október 20., vasárnap

Bazsalikomos - mascarponés aszalt paradicsomkrém





Abszolút saját recept, hosszú évek óta készítem.  A Kiskiflibe is „bevittem”, az elsőszámú kedvenccé vált a vásárlók körében. Húsimádók is imádják, én magam vagyok rá a legjobb példa.


A legjobb vendégváró, egyszerű vacsora, nagyszerű uzsonna, különösen, ha békebeli kovászos kenyér vagy aszalt paradicsomos gyökérkenyér sül otthon, frissen … Nálunk ez volt most az apropó.



Kívánatos, finom, mutatós és roppant egyszerű elkészíteni.

Hozzávalók 2-3 adaghoz:

20 dkg mascarpone
10 db aszalt paradicsom (olajban eltett), lecsöpögtetve, apróra vágva
1-2 evőkanál finomra vágott édes olasz hagyma
1 gerezd fokhagyma átnyomva
frissen őrölt vegyes bors
frissen őrölt Maldon só
5-6 db nagyobb bazsalikomlevél összevágva

Minden hozzávalót keverőtálba teszünk és összedolgozzuk. Fogyasztás előtt, néhány órát hűtőben érdemes pihentetni, hogy összeérjenek az ízek. Másnap még finomabb.

Érdemes felvenni a recepttárba.




2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. :) Nekem az ezeregyediknél jutott eszembe, hogy bele kellene szőnöm a bejegyzésbe, de rosszul vette volna ki magát, hogy amit írok, csak mese (habbal) ... :)

      Törlés

Related Posts with Thumbnails