Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. május 13., vasárnap

Sonkás pizza – dupla sajttal és hagymával





A kisfiamnak készült pizzák mindig nagyon egyszerűek, mégis ínycsiklandóak. Alapfeltétel, hogy ne legyen rajta gomba és ne legyen túlbonyolítva.

Érdekes, hogy a szeretteim sosem hagyják, hogy elrugaszkodjam a megszokott ízektől és feltétektől, ha pizzáról, tésztáról, lasagnéról van szó. Úgy látszik, a családomban is igaz, amit maguk az olaszok vallanak, hogy nem szaporítva a hozzávalók listáját, egyszerűen készítsük el ételeinket. Inkább az alapanyagok minősége és az elkészítés módja legyen hangsúlyos.

Jól bevált pizza tésztámból készült ez a pizza is természetesen:

Bevált pizza tészta alaprecept


Még mindig a téli paradicsomos pizza szószt készítettem ebben az esetben is:

Egyszerű téli paradicsomszósz alaprecept. Pizzára, tésztára, lasagnéhoz.


Érdemes belenézni házi pizza sütésről szóló bejegyzésembe is:

Házi pizzasütés lépésről, lépésre

  

Most nem főtt, hanem pácolt nyers sonkát használtam fő feltétként. Most a kedvenc feltétje a bacon elmaradt, ugyanis a nyers sonka íze hangsúlyosabb, így úgy ítéltem, hogy az már sok volna.
Megszórtam az előkészített pizza alapot a csíkokra vágott nyers sonkával, majd megraktam mini mozzarella golyókkal, szeletelt lila és zöldhagymával majd gouda sajtkockákkal és megszórtam morzsolt oregánóval.

230 C fokra előmelegített sütőben 12 percig sütöttem.





Az időről időre elkészült pizzák bemutatásával mindig el vagyok maradva, mégis nem hagyok ki egyetlen variációt sem, hogy bemutassam. A pizza népszerű, házi elkészítése pedig egyszerű. Gyakran készítek, mégis szinte mindig kicsit másféleképpen. Szerintem nagyszerű színfoltja a családi menünek.


Eddig bemutatott pizza receptjeimet itt gyűjtöm. 



2 megjegyzés:

  1. Már megint egy nekem (is) való étek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha én kosztolnálak, nem lenne hiányérzeted! :)) Nem győzöm szerkeszteni a már elkészült pizzarecepteket! :)

      Törlés

Related Posts with Thumbnails