Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. február 9., vasárnap

Bacon toast cheddar sajttal angol muffinban




Amikor zsemlét sütök, mindig ekörül forog a konyhavilág. Természetesen ehhez tervezem a reggelit, ebédet vagy vacsorát. Most a reggelit.
Új recept alapján, vajas-omlós angol muffint sütöttem:    
               

Az egyik felét azonnal fel is faltuk a reggelihez:

Full English Breakfast / komplett angol reggeli


Tojásos BLT szendvicsek reggelire angol muffinban


Mára baconos- cheddaros toastot terveztem, ez sült ki belőle! J

A bacont (szendvicsenként 1 ½ -2 csík) kicsit kevésbé sütöttem át, de csak egy hajszállal, egy-egy szelet cheddar sajtot fektetettem a bacon zsírjával átitatott fél zsemlékre és befedtem.

Közepesen forró kontaktgrillben addig sütöttem, amíg a sajt megolvadt.  Nem szükséges nagyon ropogósra sütni a szendvicset. 


Paradicsommal és hagymacsírával tálaltam. Finom volt! J





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails