Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. február 24., hétfő

Medvehagymás-ricottás avokádókrém – olívás-többmagvas gyökérkenyérrel






Azt hittem, hogy rosszul látok, hogy a gombásznál sok-sok csokor medvehagymát látok a piacon. Még szép, hogy vettem belőle. Aztán este a híradóban is közhírré tették, hogy igen, kibújt a tavaszi időjárás következtében a medvehagyma.

Kicsit bántam, hogy nem vettem többet, de a meglepetés ereje elnyomta az előrelátást bennem.
Miközben autóztam haza a piacról, máris számba vettem a lehetőségeket, ahol felhasználom. Végül a napok óta érlelt avokádó lett a nyerő, már az előkészítés fázisában csorgott a nyálam, mert előre éreztem az ízeket és az illatokat! J

Hozzávalók 2-3 adaghoz:

1 avokádó hámozva, kimagozva, összevágva
2 evőkanál ricotta
1 evőkanál frissen facsart citromlé
1 kis csokor medvehagyma
frissen őrölt Himalája só és színes bors

Az előkészített avokádót meglocsoltam a citromlével és kézi mixerrel turmixoltam. Elkevertem a ricottával, a csak szálasra vágott medvehagymával és fűszereztem. 1 órára hűtőbe tettem, hogy összeérjenek az ízek.

Kifejezetten ehhez a szendvicskrémhez sütött olívás-többmagvas gyökérkenyeremmel tálaltam fel:



Isteni uzsonna volt! Már alig várom az igazi tavaszt, hogy egymás után terítékre kerülhessenek a tavaszi zöldségek és gyümölcsök! J




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails