Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. február 8., szombat

Tojásos BLT szendvicsek reggelire angol muffinban





Nem minden hétvégén van nagy reggeli nálunk, hogy ne kopjon meg a varázsa. 
Valahogyan meg is érzem, hogy mikor igénylik. Tegnap, amikor megemlítettem, hogy angol muffint készülök sütni, mindenkinek felragyogott a tekintete, úgyhogy gondoltam, hajrá! J

Kipróbáltam egy új receptet, nem sültem fel vele. Ez egy édeskésebb, kalácsosabb zsemle, mint a „jól bevált”:

Vajas-omlós reggeli zsemle /English muffin másképp



Úgyhogy most ebben készültek a gyerekeknek a muffin szendvicsek. Ugyanis ők ezt kértek.
A férjem vajjal és házi lekvárral, én egy komplett angol reggelivel kívántam:



Tökéletes ropogós bacont sütöttem, jégsalátát és paradicsomot szeleteltem,cheddart készítettem elő, kétszer sült tükörtojást készítettem gyűrűben. Most nem kevertem majonézt, ugyanis az Unilever meglepett egy nagy üveg Helmann’s majonézzel, hogy mondjam el róla a véleményemet. Jó véleményem volt róla, így jó szívvel tettem a reggeli szendvicsekbe is.


Jó kis reggeli volt, az biztos! J



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails