Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. augusztus 19., péntek

Ünnepi ajánlat: slambuc és lecsó bográcsban, szalonnasütés, fogós








Ma is egy kedvenc magyar, hagyományos ételsor került az asztalra a kovászos kenyérsütés mellett, az ünnepen és vasárnap pedig csupa egyszerű bográcsos étel készül. Szalonnasütést is tervezünk az "új kenyérrel" és fogóst. Az időjárás úgy tűnik, hogy kegyes lesz hozzánk. Most kimaradnak a pörköltek és sültek, valamint a nemzetközi ételek is, így van ez rendjén.

Jövő szombaton Nemzeti Gulyás Nap, arra úgyis szürkemarha pörköltet tervezek, éppúgy, mint az előző, első gulyásnapon is ezt főztem.

Grillezni is fogunk a jövő hét első napjaiban, nagy kedvenc, a zsenge csemegekukorica kerül majd nyársra ilyen-olyan finomságokkal.

Ezen a hétvégén viszont az egyszerű, hagyományos ételek kerülnek előtérbe, had mutassak be belőlük néhányat kedvcsinálónak, hátha még nincs mindenhol eldöntve az ünnepi menü.


1 megjegyzés:

  1. Ti nem vicceltek! Látom van fém kanál és vasbogrács, ez tetszik nekem! A fogós vasat én is a debreceni barátaimtól kaptam, errefelé nem találkoztam vele.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails