Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. december 1., szombat

Karácsonyi menüajánlat – 10 + 4 legjobb előétel


Megkezdődött a visszaszámlálás, szinte mindenki készül már valamilyen szinten a karácsonyra. Én is el kezdtem már tervezni a karácsonyi menüt, de bevallom még nem véglegesítettem. Gondoltam felfrissítem a karácsonykor népszerű ételeket az emlékezetemben, hátha mind ötletet merítünk belőle.
Igyekeztem változatosra hangolni az előétel gyűjteményt - sertés, marha, liba, kacsa, pisztráng, ponty - kinek mi illik az ünnepi asztalra. Elrejtettem néhány nagyszerű házi kenyér receptet is a sorok között a legleszántabbaknak.




Kocsonya. Egyszerű tálalási ötletekkel







Házi csülöksajt







Klasszikus hidegtál: házi franciasaláta, tojáskrémmel töltött sonkarolád és tojás







Jól bevált konyakos kacsamáj pástétomom és "Les Halles" tatárbifsztek még fűszeresebben







Rozmaringos- baconos csirkemáj mártásával- francia krumplipüréágyon, amerikai káposztasalátával







Aszús-mézes libamájpástétom diós-mézes (kovászos) gyökérkenyérrel







Mozzarellával töltött zöldfűszeres fasírtgolyók parmezános - oregánós óriáskiflin







Jól bevált konyakos kacsamáj pástétomom és "Les Halles" tatárbifsztek még fűszeresebben







Karácsonyi menüajánlat: fenyőmagos tojásbundában sült pontyrózsák paradicsomos spenótsalátával







Haltepertő a javából: irdalt hortobágyi tükrös pontyból snidlinges aiollival és zsenge lilahagymával







Haltatár kályhában sült szilvásváradi pisztrángból







Pisztrángtatár egy kicsit másképpen







Tonhalsaláta







Tőkehalmáj pástétom - gyökérkenyérrel




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails