Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. január 22., szombat

Csibeburger görög fűszerezéssel






Ez a csibeburger volt ez elmúlt idők leg időtakarékosabb mégis kiadós, tetszetős, és legsikeresebb étele nálunk.
Legutóbb 8 hamburgerzsömlét sütöttem, a gyros tálhoz pedig nagyobb adag fűszerkeveréket készítettem. A marha húspogácsás hamburger hozzávalóiból maradt salátám, szeletelt vörös cheddar sajtom, és maradt mézes-mustáros szósz is, hiszen így terveztem. Csemegeuborka, lilahagyma, mindig van készleten. Koktél paradicsom maradt még a mediterrán vacsoránkból. Egy egész csirkemell elégséges is volt, hogy négy szeletre vágjam, kicsit kiklopfoljam, befűszerezzem, és ez kerüljön a gyönyörű és ízletes zsemléimbe.
A feltéteket megmostam, szeleteltem, előkészítettem. A befűszerezett csirkemelleket grill serpenyőben kisütöttem, és már csak össze kellett állítanom a szendvicseket.
Nagy sikert aratott és nagyon finom volt.
Van, hogy jó szervezéssel előbbre jutok, mint sok-sok előkészülettel. Ebben az esetben ez mindenképpen így történt.
















7 megjegyzés:

  1. Csibeburger, de jó név!

    Megpróbáltad a hamburgerkenyeret előtte kicsit megpirítani (kenyérpiritóban)?

    VálaszTörlés
  2. Most nem pirítottam meg, mert még másnap a házi zsömlémnek hibátlan volt az állaga. Forró levegő programon átmelegítettem a "mikróban", tudod nekem olyan csoda, kombi "mikróm" van...:)
    Teljesen jogos és hasznos a felvetésed, mert amikor bolti zsemlét alkalmaztam régebben, akkor a grill roston, nyáron mindig rácsosra pirítottam a zsömlét, mielőtt a húst beletettem. De volt már, hogy pirítós sütőben ( a bolti hamburger zsömle laposabb)
    Átmelegítve, pirítva sokkal finomabb!

    VálaszTörlés
  3. Bea: ...dolgoztam, most látom, hogy írtál. Itt vagyok, de már csak fél lábbal! De vagyok!
    :)))

    VálaszTörlés
  4. Írtam emilt.
    Még jó, hogy vagy... :)))

    VálaszTörlés
  5. Most már holnap válaszolok...20 posztom vár megjelenítésre, a mai ételeimet nem számoltam bele!
    :)
    Csak fél órája csitult el körülöttem a gyereksereg, és holnap nagy fánk sütés lesz!
    Valamennyi alvás nem árt hozzá!
    Jó éjt, szép álmokat!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails