Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2010. december 22., szerda

Utolsó perces karácsonyi menüajánlatok előételre, főételre, desszertre

Utolsó perces ajánlataimmal szeretném azokat segíteni, akik még bizonytalanok, vagy esetleg tanácstalanok a karácsonyi menü - értem ez alatt a teljes karácsonyi időszakot - összeállításában...

Hamarosan közzéteszem, hogy én milyen ételekkel készülök.

Előétel, vendégváró, leves

Nagyszerű vendégváró vagy egyszerű vacsora: fűszeres St. Galleni csirkemáj kifli karikára ültetve, csemege uborkával











Házi fűszerkeverékkel pácolt, ropogós csirkeszárnyak, görög joghurtos friss salátával





Pikáns sütőtök krémleves









Majdnem Kijevi jércemell: zöldfűszeres vajjal töltött csirkemell rántva, burgonya krémpürével, hideg barackkal



Sajttal töltött csirkemell rántva, egy kicsit másképp…



A magyar konyha tökéletes harmóniája: debreceni töltött káposzta „nem vagyok mesterszakács” módra





Fűszeres frissen sült karaj, lila és póréhagymával, zöldpaprikával, paradicsommal, bacon szalonnával, és vegyes sajttal sütve

4 megjegyzés:

  1. Nevamesza: ...ezt a "kisegítő" ajánlatsort szépen összeszedted! Eddig biztos voltam a következő három nap Karácsonyi menüinkben,... de most, lehet hogy elbizonytalanodtam?... Nagy a kísértés!... Persze, csak olyan tekintetben, hogy a már általam eltervelteket még kiegészítem ezzel-azzal... Ha nem most, akkor a két ünnep között mindenképpen!... A görög joghurtos, ropogós csirkeszárnyakkal, és a házi leveles pogácsákkal kacérkodom leginkább, persze a többit is szívesen látnám az ünnepi asztalon,... ha Valaki elkészítené!... :))
    Kedves Nevamesza! A konyhában kitartó- és lélekben gazdag Karácsonyi készülődést kívánok Neked,... és persze, minden idelátogató lelkes kommentelődnek, olvasódnak!...

    VálaszTörlés
  2. Aha, jó kis "last minute xmas menu" :-)

    VálaszTörlés
  3. Spájzcetli:...örülök nagyon, hogy "látlak"! Bármelyik ételt szívből ajánlom, de a leveles pogácsát, azt kölönösképpen! Most legutóbb még gazdagabban kentem meg vajjal, amikor hajtogattam, és még több sajtot (ez esetben csak goudát) használtam hozzá...ezt a verziót még nem tettem közzé...mindig azt hiszem, hogy nem tudom már fokozni...:)))
    Én szívesen sütnék Neked, ha megoldanánk már a fényposta kérdést!
    :)))
    Most kezdek írni egy kis ízelítőt, hogy mi készül nálunk Karácsonykor, illetve mi kerül az asztalra a napokban...kezdve a maival...

    Skandikamera:...köszönöm, hogy megosztottad velem "odaát" a svéd karácsonyi menüt. Cserélni nem cserélnék, de egy Piramis dal jut az eszembe: bár volna két életem...:))))
    Csodálatos ételek kerülnek Nálatok is az asztalra, mindet a legjobb szívvvel és étvággyal látnám a karácsonyi asztalomon!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails