Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. május 19., csütörtök

Kipróbáltam a Tokaji Borecet Manufaktúra boreceteit



Amikor értesültem arról, hogy a Tokaji Borecet Manufaktúra piacra dobta termékeit, sőt mi több, mintát bocsájt rendelkezésre gasztrobloggerek számára – kipróbálásra - azonnal kaptam az alkalmon. Éppen a Magyar Konyha legfrissebb számába készültem egy haltatár elkészítésére, melyben azonnal ki szerettem volna próbálni. A Tokaji borecet minták soron kívül, két napon belül nálam voltak, amiért külön köszönetet szeretnék mondani Formanek Csengének, a cég képviselőjének.
Azóta jó néhány ételhez használtam fel, többek között ahhoz az ételhez (Nyúlcomb salmojeroban friss, roppanós zöldségekkel) melyet a szakmai zsűri 4. helyen értékelt a legjobb receptek között a napokban lezajlott Andalúz receptversenyen. Szeretném bemutatni milyen ételeket készítettem Tokaji borecetekből.






1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails