Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. április 16., szerda

Medvehagymás – avokádós szendvicskrém kovászos házi kenyérrel




Ez a szendvicskrém egy igazi vitaminbomba! Nagyon finomnak is kell lennie, hiszen én megrögzött húsimádó vagyok, így csakis és kizárólag ultra finom húsmentes ételeket vagyok hajlandó magamhoz venni. J
A recept roppan egyszerű, és nagyon időszerű, hiszen még tombol a medvehagyma szezon, így minden alkalmat és lehetőséget meg kell ragadni a felhasználásához!

Hozzávalók:

1 avokádó héja lehúzva, kimagozva, darabolva
½ fej édes hagyma finomra vágva
2 evőkanál vékony csíkokra vágott medvehagyma
2 evőkanál sajtkrém (én Philadelphia párti vagyok)
1 evőkanál frissen facsart citromlé
Himalája só, frissen őrölt bors


A hozzávalókat összekevertem, turmixoltam, tálalás előtt behűtöttem. 


Normandiai kovászos cipómból szelt, grillen pirított kenyércikkekkel tálaltam fel. J





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails