Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. április 9., szerda

Fajita csirkenyárs fokhagymás joghurtszósszal




Szinte minden héten készül valamilyen nyársra húzott étel nálunk:


Zöldséges csirkenyárs cajun kukoricával és fokhagymás joghurtszósszal


Karibi csirke kebab szalonnás krumpli nyárssal


Most egy egyszerű fajita csirkenyárs került terítékre, ami olyan színes, olyan ízletes és olyan egyszerű elkészíteni! J

Hozzávalók 3 adaghoz:

30 dkg csirkemell kicsit vastagabb kockára vágva
½ evőkanál fajita fűszerkeverék 2 evőkanál olívaolajjal és 1 evőkanál citrommal elkeverve
½ piros és ½ zöld kápia paprika (vagy kaliforniai)  a csirkemellel azonos méretre vágva
½  fej édes hagyma 3 cikkre vágva
10 dkg bacon a csirkével és paprikával azonos méretre vágva
3 kisebb szem agria krumpli nyersen, héjasan 5 mm-es karikára vágva


A pácolt csirkehúst, paprikát, hagymát, bacont és krumplit felváltva nyársra húztam.


200 C fokra előmelegített sütőbe toltam és 25-30 perc alatt készre sütöttem.

Fokhagymás joghurtszósszal tálaltam (görög joghurt, zúzott fokhagyma, kevés olaj, Himalája só)


Kíváncsi vagyok magam is, hogy legközelebb mi kerül a nyársra?! J


4 megjegyzés:

  1. óóó ez milyen jól néz ki, még meg is csinálnám, de most gyúrtam be egy adag tortillának valót vacsorára. Na majd legközelebb! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kihagyod a krumplit, akkor éppen tortillához való ez a csirkenyárs! Lehúzod a "cuccokat" a nyársról és jégsalátával, cheddar sajttal felgöngyölöd a tortillában. Ez az "eredeti" csirke fajita ... :)
      http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.hu/2013/10/csirke-fajita-egyszeruen-kedvenc-tex.html

      Törlés
  2. Húú, nagyon jól néz ki!:) Étvágygerjesztő!:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails