Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. április 16., szerda

Medvehagymás – avokádós töltött tojások, akár húsvétra




Olyan finomra sikerült a medvehagymás – avokádós szendvicskrém, hogy eszembe jutott, hogy nagyszerű alapja volna töltött tojások készítéséhez:


Nagyon szeretem a töltött tojásokat, éppen ez után a bejegyzés után készülök egy nagy „összesítésre”, úgyhogy töltött tojás rajongók, figyelem, töltött tojás válogatás következik hamarosan! J

Hozzávalók 16 db töltött tojáshoz :

8 db keményre főzött tanyasi tojás

A szendvicskrém hozzávalóit és félbevágott, főtt tojásokból nyert sárgáját együtt turmixoltam, majd nyomózsákba töltöttem és visszatöltöttem a fél tojásokba.


Kedvenc Herendi tojástálcámon tálaltam, ahogy mindig, nem csak húsvétkor … J




2 megjegyzés:

  1. Akár Nagypénteken is fogyasztható :-)

    Remélem, a jövő héttől többeknek lészen kedvük kommentelésre…

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      A kommentelés áttevődött a Facebookra. Nem is bánom annyira, mert nem kapok az itteni kommentekről értesítést, ha nem a legújabb posztokhoz érkezik, akkor leggyakrabban észre sem veszem ... :(

      Törlés

Related Posts with Thumbnails