Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. április 16., szerda

Quesadilla picante – pikáns mexikói melegszendvics





Nem először készítek quesadillat. Nagyon szeretjük a Tex-Mex ételeket, ezért nem árt időnként a választékbővítés. Nagyszerű lehetőség ehhez a quesadilla, ami leegyszerűsítve melegszendvics mexikói módra, mely ugyanakkor főételként is egyértelműen megállja a helyét akár ebédre, akár vacsorára.

Hozzávalók 4 adaghoz:


40 dkg csirkemell vékony csíkokra vágva, pácolva, kisütve
1 evőkanál fajita fűszerkeverék 1 teáskanál Himalája sóval, 4 evőkanál olajjal és 2 evőkanál lime vagy citromlével elkeverve a csirkemell pácolásához

½ fej jégsaláta felcsíkozva
2 piros kápia vagy kaliforniai paprika apró kockára vágva
1 fej lilahagyma apró kockára vágva
10 dkg ecetes jalapeno paprika
30 dkg vörös cheddar sajt

1 adag fokhagymás joghurtszósz (2 dl görög joghurt, 1 nagy fej zúzott fokhagyma, 1 evőkanál olívaolaj, Himalája só)


Az egyik lepényt lefektettem, erre következett a csirkemell, a saláta, a paprika és hagyma kockák, jalapeno szeletek, cheddar sajt majd befedtem egy másik tortillával. Kontaktgrillben addig sütöttem, amíg a tortilla ropogós lett, a sajt pedig megolvadt. 




1 perc múlva négyfelé vágtam és a fokhagymás joghurtszósszal feltálaltam. Most is osztatlan sikert aratott!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails