Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. február 2., vasárnap

Grillcsirke saláta – 5 grillcsirke recepttel




Melegen, képes vagyok köret nélkül is magamévá tenni a grillcsirke adagomat. Ilyenkor főleg a csontos részeket szeretem elcuppogtatni, ehhez maximum anyósom isteni, ropogós csemegeuborkájából szedek mellé.
A maradék húsosabb részek pedig kiválóak salátába, szendvicsbe hidegen is.Most salátát készítettem belőle, nem is akár milyet.

Olasz saláta keverék, koktélparadicsom, fürjtojás és hideg grillcsirke mell és combfilé kockák. A salátaalapot sötét balzsamecettel meglocsoltam, így tökéletesítettem a csirkehúsos salátámat.
Késői reggelinek, könnyű ebédnek és vacsorának is tökéletes!

Jó étvágyat kívánok hozzá! J

Grillcsirkét többféleképpen is szoktam készíteni, itt hozzá egy kis segítség:

Grillcsirke (sült csirke) - a legfinomabb


Vasárnapi töltött grillcsirke (lisztmentes) – zöldspárgával, csiperkével, almával, csirkemájjal sütve


Sonkás-füstölt sajtos tojáskrémmel töltött grillcsirke – lisztmentes recept


Grillcsirke – ahogyan Édesanyám készítette







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails