Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. március 14., szerda

Húsvéti menüajánlat: ötletes, tartalmas reggelik - angol muffinban, ropogós zsömlében, házi kenyérrel



Angol reggeli másképp: hagyományos angol muffin "torony" sült tojással, baconnel, sajttal





Tojással töltött ropogós reggeli zsömlék sajttal és baconnal, most „lágyabban”





Egyszerű tavaszi tojássaláta (tojásos szendvicskrém) hagymás gyökérkenyérrel





Sajttal-sonkával töltött bundáskenyér - hétvégén pazar reggeli, hétköznap tápláló vacsora





Kiadós reggeli kukoricás angol muffinban





Nagyszerű reggeli, vagy egyszerű vacsora? Ropogós töltött zsömlék






Angol muffin



7 megjegyzés:

  1. Nem régen csináltam...Naggyon finom! Az összes fotód nagyon guszta! Máris jól jönne egy kerek tornyocska...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam! Nálad is jól nézett ki! :)
      Én pedig már olyan régen csináltam, hogy érik az ismétlés! :))Hosszú évek óta az egyik kedvenc reggeli nálunk ... :)

      Törlés
  2. húúúú, mindbe bele tudnék harapni! :)

    VálaszTörlés
  3. Hű, mindegyik űber jól néz ki és az angol muffin már egyébként is régóta várólistán van nálam. Ráadásul ma még nem is reggeliztem, úgyhogy a képek mindegyike azt kiabálja, hogy egyél meg! :)

    VálaszTörlés
  4. Most keveredtem a blogodra és itt ragadtam. fantasztikusan jó recepteket gyűjtöttél itt össze! Gratulálok hozzá és további jó sütés-főzést, blogolást kívánok! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Eszter! Érezd itt jól magad, és térj vissza új és régebbi receptjeimhez! :)

      Törlés

Related Posts with Thumbnails