Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. szeptember 23., vasárnap

10 + 1 legjobb leveles pogácsa


Iskolakezdés előtt még meghívtuk a kisfiam néhány osztálytársát amolyan vakációbúcsúztató közös játszásra. Vegyes sajtos leveles pogácsát sütöttem nekik uzsonnára és eszméletlen nagy sikere volt. A három tepsi pogácsából a gyermekekért jövő szülőknek, már csak egy-egy maradt mutatóba, de örömmel a végére jártak.

Erről a pogácsáról nem készült dokumentáció, de azért van nálam néhány korábbi, igen jól sikerült leveles pogácsa verzió.
Gondoltam, hogy most következzen ebből a 10 + 1 legjobb, hiszen úgy megkívántam egy kis pogácsát!


Túrós pogácsa – házi túróval, libazsírral, egyszerűen!






Töltött leveles pogácsa kosárkák – most hagymás baconos és pirított gombás - sok-sok sajttal






Három sajtos – három magvas eldőlős leveles pogácsa






Tepertős leveles pogácsa. Most zöldhagymaszárral és füstölt sajttal.






Oregánós - bazsalikomos leveles pogácsa mozzarellával és parmezánnal






Joghurtos-köményes leveles pogácsa füstölt sajttal - sörkorcsolya, borkorcsolya, vendégváró






Vendégváró előétel: libatepertős-kétsajtos leveles pogácsa






Leveles pogácsa háromféle olasz ízesítéssel - pizzás, medvehagyma pesztós, oregánós- mozzarellás






200 db háromsajtos leveles pogácsa






Medvehagyma fűszervajas leveles pogácsa kétféle sajttal – maradékok hasznosítása






Ementális-füstöltsajtos leveles pogácsa és teszt. Este gyúrtam és szaggattam, de csak másnap sütöttem ki.




2 megjegyzés:

  1. Hét végén benézek, a szememet jóllakatni :-)
    Pedig bizony kiváló ebéd van a gyomromban :-P
    ENnek ellenére "ráéheztem" a pogikra :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem vitatkozom! Tele hassal is képes vagyok bekapni néhányat belőlük. No és nem csak én vagyok ezzel így a családban ... :)

      Törlés

Related Posts with Thumbnails