Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. december 4., vasárnap

Nem vagyok mesterszakács receptválogatás: eldőlős leveles pogácsák - karácsonyra, szilveszterre, vendégvárásra ...

Ezek a legfinomabb leveles pogácsák, melyeket bemutattam az oldalon. Az alaprecept tejesen saját összeállítás, magam kísérleteztem ki, ahogyan a különböző ízesítéseket is.

Sütöttem már nem csak házi vendégeknek, hanem kisebb rendezvényre is, mondhatom, nagy sikert arattak. Szívből mondom, nagyon finomak.

Említettem már, hogy különös szenvedéllyel viseltetek a kelt tészták iránt, mi sem bizonyítja ezt jobban, az alábbi összeállításnál:















1 megjegyzés:

  1. Háááát...ez nem semmi!!! Imádom a pogácsákat, szívesen végigkóstolnám ezt a kínálatot.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails