Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. január 22., vasárnap

Pain paillasse- svájci gyökérkenyér válogatás házi pékségemből




Ez a válogatás mindössze az elmúlt félév pain paillasse, azaz svájci gyökérkenyér termése házi pékségemben. Magam is meglepődtem, hogy ilyen sokszor és ennyifélét sütöttem. Sok levelet kapok, tele sikerélményekkel a házi kenyérsütés tekintetében, úgyhogy úgy gondoltam, most a gyökérkenyeret népszerűsítem! 



Pain paillasse - svájci gyökérkenyér napon szárított paradicsommal. Gyökérkenyér formázása lépésről lépésre!









Pain paillasse- svájci gyökérkenyér dagasztás nélkül, természetes kovásszal








Pain paillasse - kovászos svájci gyökérkenyér friss bazsalikomos szárított paradicsommal







Pain paillasse - fűszeres sült sütőtökös, kovászos svájci gyökérkenyér







Pain paillasse- olívabogyós és zöldfűszeres kovászos gyökérkenyér







Lusta asszony péksége: dagasztás nélküli (DNK) kenyér és péksütemények





A Nem vagyok mesterszakács receptválogatás fejezeteit itt gyűjtöm. 

5 megjegyzés:

  1. Fantasztikusak a kenyereid..!!!
    Szakácssapkámat emelem..!
    A paillasse nagy kedvencem volt eddig is, muszáj lesz kipróbálnom... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Zsolt! Jól esnek az elismerő szavak egy igazi mesterszakácstól! :)
      Csak ajánlani tudom, hogy próbáld ki, mert mind a készítése, mind a fogyasztása élmény! :)
      Ha beszámolsz róla, azt külön megköszönöm! :)

      Törlés
  2. Csodás lett:-) Kedvet kaptam hozzá:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Geszti! :)

      Örülök neki, és hajrá! Ha megsütöd, számolj be róla légy szí'! :)

      Törlés
  3. Gyökérkenyér , jaj de jó! Nagyon dolgos vagy én meg kicsit irigy, mert a simától eltérő fűszerezéssel elriasztanám a családtagokat :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails