Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. február 3., péntek

Csirkés BBQ pizza lepény – kukoricával, szalonnával







Említettem volt, hogy ki szeretném futtatni a korábbi BBQ ételeket, hiszen máris a második sorozat ételeit majszoljuk.
A „bogyós szélű” pizzával együtt készült ez a „remekmű”, mindig mindenkinek olyat készítek, ami az ízlésének megfelel.
Mivel nem vagyok robot, ezért nehezen vesznek rá arra, hogy mindig ugyanaz a feltét, vagy ugyanaz a külalak játsszon, így mindig variálok.
Így viszont, mindig elengedem a fantáziámat és nem szoktak panaszkodni. Szerintem a családom is örül annak, hogy nem mindig ugyanaz kerül eléjük, mégis alapvető jegyeiben a kedvükre való.

Könnyű dolgom van a szerkesztésnél, ugyanis közzé tettem külön bejegyzésben a pizza alaptésztámat. Ez olyannyira rendben van, hogy csak ritkán térek el tőle. Akkor is csak azért, mert egy kis plusz ízesítőt kap.

Most alap pizza tészta készült, úgy, mint ebben a bejegyzésben részletesen leírtam.
A BBQ szósz receptjét pedig itt írtam le.

A - tepsibe - formázott és BBQ szósszal megkent pizza alapra kerültek a válogatott finomságok.

Egy 15 dkg-os csirkemell steaket hirtelen, sóval, borssal fűszerezve olívaolajon kisütöttem. Nem sütöttem teljesen át, csak úgy 2-2 percig mindkét oldalán.
Pár percig deszkán pihent, majd kockára vágtam és elszórtan elrendeztem a pizza alapon, kisebb kockára vágott fehér hagymával egyetemben.
Megszórtam csemegekukoricával, cikkekre vágott mozzarellával, és vékony szelet, kisebb darabokra vágott baconnal koronáztam meg.  Megszórtam morzsolt oregánóval, majd betoltam a 240 C fokra előmelegített sütőbe, és nagyjából 15 percig sütöttem. 















Ezzel a pizzával sem sültem fel! :)

Színes és ízletes volt!







3 megjegyzés:

  1. Előbb-utóbb ki kell tenned egy "Fogyókúrások kíméljenek" vagy "Aki ide belépsz, hagyj fel a koplalással, és engedd ki a nadrágszíjad"- szerű figyelmeztetést...

    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem inkább készítsen egy "Kímélő ételek" kigyűjtést :-)))

      Törlés
    2. Hobbiszakács: :)) ... tudod, két fejlődő szervezetet etetek, és két bélpoklosat! :D

      Mormogi Papa: Ráhibáztál, mert megint tervezek újabb gyűjtőket jobboldalra! :)
      Csak hát ahhoz a címkéket át kell fésülni és be kell állítani a gyűjtést ... majd, ha lesz időm két pörkölt vagy pizza között! :)

      Lesz, kímélő ételek - vagy valami ilyesmi - kigyűjtés, csak lehet, hogy nem lesz a lista túl hosszú! :D

      Törlés

Related Posts with Thumbnails