Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. március 14., péntek

Medvehagymás húspástétom maradék sültből, kovászos házi kenyérrel





Így hétvégére mindenképpen aktuális medvehagyma szezonban. Gyakran akad egy kis maradék sült hús az ebédből, és ilyenkor illik, hogy legyen legalább egy csokor medvehagyma a hűtőben. A többi gyerekjáték! J

Az általam készített adaghoz:

10 dkg maradék jércesült
1 keményre főzött tojás
1 evőkanál házi majonéz
1 evőkanál összevágott medvehagyma
kevés finomra vágott édes hagyma
½ evőkanál dijoni mustár
Himalája só, frissen őrölt bors

Minden hozzávalót – amit aprítani kell – összevágtam és keverőtálban botmixerrel turmixoltam, majd fűszereztem.
Tálalás előtt egy kicsit betettem a hűtőbe. De csak egy kicsit, mert kisült a kovászos fehér kenyér, amihez szántam! J

Jó étvágyat kívánok!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails