Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. március 18., kedd

Medvehagymás töltött tojás kovászos gyökérkenyérrel- akár húsvétra





Imádom a töltött tojást. Számtalan izgalmas megoldás található a blogon, húsvéti ajánlatként csokorba is szándékozom szedni, más húsvéti ételekkel egyetemben.

Üde színfoltja lesz a válogatásnak ez a rém egyszerű, de annál finomabb töltött tojás, amihez ropogós kovászos gyökérkenyeremből szeltem és csemegéztem:



Hozzávalók 12 darab töltött tojáshoz:

6 keményre főzött tojás
2 evőkanál házi majonéz
½ evőkanál dijoni mustár
1 evőkanál finomra vágott medvehagyma
1 evőkanál édes hagyma finomra vágva
Himalája só, frissen őrölt bors

A tojásokat keresztben kettévágtam a sárgáját kivettem és keverőtálban minden többi hozzávalóval összekevertem és botmixerrel turmixoltam. Visszatöltöttem a tojás fehérjébe és hűtőbe tettem fogyasztásig.


Amikor diétázom, akkor állandóan van a hűtőben töltött tojás. Persze ilyenkor a kenyér kíséret elmarad, és amikor megéhezem, bekapok belőle egyet-egyet. J



2 megjegyzés:

  1. Várakozik a hűtőmben egy csokor medvehagyma, azt hiszem megcsinálom egy részéből ezt a gyönyörű töltött tojást :) A fotó ismét fantasztikus ! És a receptötlet is !

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails