Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. március 16., vasárnap

Karácsony óta + egymillió kattintás – 6 000 000 oldalletöltés, köszönöm!


Két napja nagyon kevés alkalmam volt benézni az oldalra, kihasználtuk az ünnepi hétvégét családi programokra. Nem régen, hirtelen egyedül maradtam: a fiúk Loki meccset néznek a Pálmában, Rebeka lányom „páros” programon van, gondoltam benézek, mi újság a blogon.

Nézelődtem, hogy melyik poszttal folytassam a szerkesztést, mert rengeteg befotózott sütés-főzés áll sorban a bemutatáshoz.

Egyszer csak megláttam a sok nullát, előtte meg 5-ös helyett a hatost, hiszen már átfordult a számláló majd négyezer kattintással korábban és én észre sem vettem! Nem csilingelt … J

A karácsony előtti napokban fordult át a számláló az ötmillióról, kevesebb, mint három hónap alatt elképesztő meglepetés számomra, hogy még egymillió kattintás érkezett azóta a receptjeimre … KÖSZÖNÖM!


Ígérem, sok-sok új recepttel hálálom meg! J



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails