Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. március 19., szerda

Ínyenc melegszendvics olasz módra – kovászos házi kenyéren





Hétvégén királyi reggelink volt a gyerekekkel. Volt itthon mindenféle olasz származású finomság, már csak össze kellett állítanom belőle valami ínycsiklandó reggeli ételt. Igaz, általában hidegen szokták, illetve szoktam én is feltálalni, de most melegen kívántam meg őket. 
Még szerencse, hogy kenyeret is sütöttem a napokban, így kovászos kenyeremmel készítettem. J


Hozzávalók 3 adaghoz

3 karéj kovászos kenyér
2 db bivalymozzarella golyó
6 szelet Pármai sonka
2 paradicsom
2-3 evőkanál bazsalikom pesto
kevés olívaolaj


Megpirítottam a kenyereket és megkentem pestoval. Erre fektettem karéjonként 2-2 szelet sonkát, majd megraktam felváltva paradicsom és bivalymozzarella szeletekkel és megcsorgattam egy kis olívaolajjal. 

Addig grilleztem, amíg, a sajt megolvadt és rásült kicsit a kenyérre.



Fejedelmi reggeli volt, biztosan lesz ismétlése! J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails